Srpski/English
011 263 30 08 | 063 105 72 14
Strahinjića Bana 43a, 11000 Beograd
 
 
BLOG << Nazad
9 Fitnes saveta za žene
Postavio: Gančev - Sekulić Ana on 24.11.2014 11:36:53
 


 
  1. Budi  uporna
    da bi došla u formu i postigla željene rezultate moraš biti uporna. Bez obzira na vrstu rekreacije kojom se baviš da bi ostvarila željene rezultate upornost je ključ.

     
  2. Prati rezultate
    merenje je dobar način praćenja rezultate vežbanja. Bilo da meriš težinu ili obim, vema lako možeš da vidiš kako napreduješ. Pravljenjem selfija možeš da pratiš napredovanje po nedeljama ili mesecima.
     
  3. Obavezno zagrevanje
    pre početka vežbanja obavezno odvoji desetak minuta za zagrevanje. Zagrevanje je veoma važan deo svakog treninga kao i istezanje na kraju vežbanja.  Zagrevanjem se mišići dovoe u rednu temperaturu, postiže se veća efikasnost vežbanja i smanjuje mogućnost povreda.
     
  4. Radi sa tegovima
    veoma je važno za žene da ubace u svoj trening i neke vežbe za snagu. Rad sa tegovima je dobar način za to, naročito za žene u  godinama. Rad sa tegovima ne mora da podrazumeva dizanje velikih težina od koji će nabaciti mišiće, rad sa malim težinama će ojačati muskulaturu, boboljšati metabolizam i pomoći u većem sagorevanju  masnih naslaga.
     
  5. Izbegavaj poređenje
    nemoj se opterećivati drugim ljudima i poređenjem sa tuđim izgledom. Nismo svi rođeni jednaki i neko jednostavno ima prirodne predispozicije za uži struk, podignutu zadnjicu ili brži metabolizam.  Usresredi se na sebe i na napredovanje ka ličnom cilju.
     
  6. Vežbaj u paru
    pokušaj da nađeš para za vežbanje. Ovakvo vežbanje je zanimljivije i možete da se motivišete međusobno.  Dobra drugarica, komšinica ili koleginica sa posla može ti biti par, takođe rad uz asistenciju ličnog trenera je odličan za motivaciju i postizanje odličnih rezultata.
     
  7. Plan vežbanja
    za najbolje rezultate drži se plana. Napravi plan vežbanja i neka ti on postane rutina. Kombinuj kardio trening i trening  snage. Naprevi plan vežbi koje ćeš raditi i prati napredak, polako povećavaj broj serija i broj pnavljanja.
     
  8. Srtpljenje je vrlina
    Budi strpljiva, lakše reći nego uraditi. Ništa se ne dešava preko noći, pa se ni rezultati fitnes vežbanja neće odmah primetiti. Ako budeš redovno vežbala rezultati će sigurno doći.
     
  9. Samo napred
    Pokreni  se, pozitivno razmišljaj i samo guraj napred. Kada ti ponestane motivacije, zapitaj se zašto si sve ovo i započela, nađi motiv u odgovoru. Pronađi dobar motivacionai citat i stavi ga navidna mesta, desktop računara, na mobilni telefon, odštampaj i zalepi na vrata frižidera.
Evo jednog citata koji se meni dopada

 
Ako imate neki dobar citat koji vas motiviše podelite ga sa nama u komentarima. Podelit ovaj post sa prijateljima.

P.S. pogledajte vežbe za ravan stomak(video)
 
 
KOMENTARI (2):
Trinity 30.04.2016. 07:19:02
Vivo a Chicago! City of wind and blues!A proposito, ho scoperto da Cinzia (Essenza in Cucina) che tu sei anche la persona alla quale fare domande di fotografia? Bene a sapersi, me lo segno abGicacibrulia
Keyaan 04.05.2016. 14:52:01
That aderdsses several of my concerns actually.
Ostavite komentar
Ime: E-mail (ostaje skriven):
Komentar:
 
Najnovije
 
 
Postavljeno: 28.11.2016.
Gospodja Gordana-Vežbanjem do podmlađivanja i dugovečnosti
Šta je veće zlo - gojaznost ili fizička neaktivnost?
Postavljeno: 18.11.2016.
Prednosti vežbanja sa Personalnim trenerom
Postavljeno: 28.12.2014.
Kružni trening
Vežbe za mršavljenje i oblikovanje tela
Postavljeno: 28.12.2014.
Intervju sa Anom u novogodišnjoj Cici
Vitko telo i posle četrdesete
Postavljeno: 28.11.2014.
Prednosti rada sa ličnim trenerom