Srpski/English
011 263 30 08 | 063 105 72 14
Strahinjića Bana 43a, 11000 Beograd
 
 
BLOG << Nazad
Prednosti vežbanja na Pilates reformerima
Postavio: Gančev - Sekulić Ana on 26.11.2014 00:42:00
Vežbanje na Pilates reformerima će vam pomoći da ojačate osnoven grupe mišića, imate bolje držanje i bolji balans
 
Ojačavanje osnovnih mišića
Vežbanje na pilates reformerima omogućava postepeno ojačavanje osnovnih mišića kao što su mišići stomaka, leđa kao i mišića oko karlice. Ovo se postiže postepenim povećavanjem otpora koji pružaju  opruge na reformerima. Jače mišićne grupe omogućiće nam bolje držanje, bolji balans kao i ukupno bolju fizičku spremu.


Bolje disanje
Pilates reformeri podstiču pravilno disanje, što doprinosi povećanju kapaciteta pluća za vreme vežbanja i povećava nivo kiseonika koji vaše telo dobija za vreme vežbanja.

Smanjenje masnih naslaga
Vežbanjem ubrzavate metabolizam i smanjujete masne naslage na telu. Što više vežbate više kalorija trošite, kada broj potrošenih kalorija premaši broj unesenih masne naslage nestaju.

Veća fleksibilnost
Vežbanjem na Pilates reformerima postiže se veće gibkost dok se uporedo sa tim povećava  snaga celog tela. Bolja razgibanos vam pomaže da se bolje krećete i pravite bolje rezultate u svim fizičkim aktivnostima kojim se bavite, a ujedno vas i štiti od povreda. U vežbanju učestvuje celo telo, čak i stopala i zglobovi  što doprinosi boljem razvoju mišića.

Vretenast izgled mišića
Pilates reformeri dopirnose građenju dugih, vretenastih mišića za razliku od rada sa tegovima koji stvaraju kratke i nabijene mišiće. Dugi vretenasti mišići naročito se vide kod nogu i zadnjice ali i kod stomaka.



Siguran za vežbanje
Pilates reformeri su izuzetno sigurni za vežbanje, čak se preporučuju kod fizikalne terapije za osobe koje su bile izložene nekoj povredi. Takođe Pilates reformri se preporučuju ženama za vreme i nakon trudnoće.  Iako vežbanje na reformerima ne izgleda previše zahtevno, oni omogućavaju veliki raspon težina od onih za početnike do onih za napredne vežbače.
 
 
KOMENTARI (2):
Roby 30.04.2016. 06:20:03
Hi Tara, If evrihtyeng else worked out perfectly then do everything else the same as last time but beat the egg whites for a little less time. Try 4-5 minutes, depends on you mixer power.
Daveigh 04.05.2016. 15:45:32
Got it! Thanks a lot again for hepnilg me out!
Ostavite komentar
Ime: E-mail (ostaje skriven):
Komentar:
 
Najnovije
 
 
Postavljeno: 28.11.2016.
Gospodja Gordana-Vežbanjem do podmlađivanja i dugovečnosti
Šta je veće zlo - gojaznost ili fizička neaktivnost?
Postavljeno: 18.11.2016.
Prednosti vežbanja sa Personalnim trenerom
Postavljeno: 28.12.2014.
Kružni trening
Vežbe za mršavljenje i oblikovanje tela
Postavljeno: 28.12.2014.
Intervju sa Anom u novogodišnjoj Cici
Vitko telo i posle četrdesete
Postavljeno: 28.11.2014.
Prednosti rada sa ličnim trenerom