Srpski/English
011 263 30 08 | 063 105 72 14
Strahinjića Bana 43a, 11000 Beograd
 
 
Kružni trening
Ako govorimo o organizaciji rada jednog treninga u fitnesu vrlo često se primenjuje KRUŽNI TRENING.

Kružni trening je idealan u vežbanju početnika, kao i iskusnih vezbača, a samim tim ćete povećati  mišićnu izdržljivost, snagu i aerobnu izdržljivost.

Kružni trening podrazumeva izvodjenje nekoliko " krugova". Svaki krug obuhvata odredjen broj vežbi koje vam odredi trener. U svakom krugu se radi po jedna serija svake vežbe. Ovaj način treninga,dovodi do velike potrošnje kalorija, pa se može koristiti  kao program za regulisanje telesne mase.

Kružni trening je vrlo zanimljiv za veće grupe vežbača, različitih starosnih kategorija kao i nivoa fizičke pripremljenosti. Vežbanje traje relativno kratko. Kružnim treningom bi trebalo obuhvatiti sve najvažnije mišićne grupe. Redosled vežbi je uvek isti u jednom krugu, pauze su do 60 sekundi, a ukunpno trajanje takvog treninga je do 1h.

Metod kružnog treninga treba da omogućiti što bolji oporavak mišića, jer se vežbe naizmenično izvode za gornji i donji deo tela. Sam napredak se ogleda u smanjenju vremena koje vam je potrebno da bi ste uradili jedan krug. Bilo bi poželjno da se jedan trening sastoji iz tri kruga, a ovakvim načinom vežbanja tri puta nedeljno ćete sigurno doći do željenih rezultata.

Ostali programi vežbanja u Orange Zone

Personalni trening

Pilates na reformerima

Fitnes i kardio zona

Postporođajni program

Redukcija telesne težine
Najnovije
 
 
Postavljeno: 28.11.2016.
Gospodja Gordana-Vežbanjem do podmlađivanja i dugovečnosti
Šta je veće zlo - gojaznost ili fizička neaktivnost?
Postavljeno: 18.11.2016.
Prednosti vežbanja sa Personalnim trenerom
Postavljeno: 28.12.2014.
Kružni trening
Vežbe za mršavljenje i oblikovanje tela
Postavljeno: 28.12.2014.
Intervju sa Anom u novogodišnjoj Cici
Vitko telo i posle četrdesete
Postavljeno: 28.11.2014.
Prednosti rada sa ličnim trenerom